30 napos ingyenes visszaküldési garancia!

Kérdése van? Hívjon minket! +36309544962 vagy írjon: info@agas.hu

Szőnyeg visszaküldése

Nem biztos a döntésében?

Az online mobil rendelés könnyebb, mint egy szőnyeg megvásárlása a weben, mivel a mobilokat a fénykép alapján könnyen megítélhetjük, és technikai tulajdonságaikat könnyen áttekinthetjük a termék leírásával. Ugyanakkor a szőnyeg esetében az online vásárlás néha nehézséget okozhat, mivel a fényképek nem mindig pontosan tükrözik, hogy a szőnyeg mennyire illeszkedik majd a saját otthonunkba. Bár mindent megteszünk az élethű képek készítéséért, előfordulhat, hogy a valóságban másképp mutatnak. Ennek több oka lehet, például a napfény hatása, a különböző fényforrások vagy az árnyékok, amelyek befolyásolhatják a szőnyeg színét. Az online képek és a kijelzők különböző beállításai is torzíthatják a színeket, tovább nehezítve a szőnyeg pontos megítélését. Emiatt fontos megérteni, hogy a szőnyeg valóságos megjelenése és színe valószínűleg enyhén eltérhet a képeken látottaktól.

Azon túl, hogy a színek és árnyalatok másként tűnhetnek a valóságban, a kézi csomózású szőnyegnél a tapintás is számít. A szőnyeg tapintása, puhasága és textúrája olyan érzést nyújt, amit nem lehet teljesen átadni egy online képen. Ezért, ha egy olyan szőnyeget vásárolunk, amire gyakran mezítláb lépünk, a tapintási élmény szempontjából fontos lehet, amit csak személyesen érezhetünk meg. Azért is, hogy segítsük a vásárlóinkat a legjobb döntésben, részletes leírásokat és termékinformációkat nyújtunk minden egyes szőnyegről. Ezen kívül lehetőséget biztosítunk személyes vásárlásra budapesti raktárunkban, hogy a leendő vásárlók személyesen is megvizsgálhassák és tapintással is megismerhessék a szőnyegeket.

 

Próbálja ki saját otthonában!

Válassza ki bátran kedvenc szőnyegét, és mi (25.000 Ft feletti) rendelés esetén díjmentesen szállítjuk ki az Ön címére. Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, így biztosítjuk Önt arról, hogy 30 napig megfontolhatja, megfelel-e az Ön igényeinek a választott szőnyeg. Így garantáljuk, hogy elégedett legyen a vásárlásával. Ha mégsem nyeri el a tetszését a rendelt szőnyeg, ne aggódjon, csak visszacsomagolja azt, és mi intézzük a díjmentes visszaszállítást. Hiszünk abban, hogy minden vásárlónknak joga van meggyőződni arról, hogy a választott szőnyeg tökéletesen illeszkedik otthonához és elképzeléseihez. Emiatt felajánljuk Önnek a kockázatmentes vásárlás lehetőségét, mely magába foglalja a könnyű és ingyenes visszaszállítást, ha bármilyen okból kifolyólag nem elégedett a szőnyeggel.

A szőnyegvásárlás online módon egyszerű és kényelmes élmény, hiszen Önnek csak annyi a dolga, hogy kiválassza a megfelelő szőnyeget az otthona stílusához és méretéhez, majd mi gondoskodunk arról, hogy az 1-2 munkanap alatt eljusson az Ön ajtajáig. Az ingyenes visszaküldési lehetőséggel azt kívánjuk elérni, hogy Ön magabiztosan megrendelhesse álmai szőnyegét, és ha valamilyen oknál fogva mégsem lenne tökéletes választás, gond nélkül visszaküldheti azt. Ügyfélszolgálatunk mindig rendelkezésére áll, hogy segítsen Önnek a felmerülő kérdésekben vagy problémákban.

 

Hogyan küldhetem vissza a szőnyeget a Agas-nak?

A szőnyeg visszaküldése előtt kérem lépjen velünk kapcsolatba a visszaküldési információkért:

info@agas.hu

A szőnyeg hibátlan állapotban történő visszajuttatása szükséges. Gondosan csomagolja be a szőnyeget, hogy sértetlenül érkezzen vissza. A visszaküldött termék árát a vásárlástól használt bankkártyára vagy számlára utaljuk vissza. Amennyiben utánvéttel fizetett, kérjük, küldjön nekünk egy számlaszámot. Kérjük, ossza meg velünk a felvétel dátumát és a 4 órás intervallumot, amikor a Futár felveheti a szőnyeget Öntől. Kérjük, adja meg a felvétel címét és telefonszámát is. Fontos, hogy a számlát helyezze el a csomagban.

Szállítás

Szőnyegeink szállítását a több futár szolgálatok végzi. A feladást követően a futár szolgálat, az Ön e-mail címére küld egy értesítőt a csomagkézbesítés dátumáról. Ön változtathatja a szállítás dátumát, ha nem megfelelő az időpont. Erről az e-mail-ben bővebben olvashat. A Futár többször fogja megkísérelni a kézbesítést.

 

Rendelés folyamata

A szőnyeg vásárlásához kattintson a "KOSÁRBA" gombra. A választott szőnyeg automatikusan a kosarába kerül, majd a "Tovább a kosárhoz" gombra kattintva ellenőrizheti a kosár tartalmát. Ha minden rendben van, a "Megrendelés" gombra kattintva felkérjük az Ön adatainak és fizetési módjának megadására. Amennyiben szeretne, regisztrálhat a következő rendelés egyszerűsítése érdekében, azonban regisztráció nélkül is vásárolhat. A "Tovább" gombra kattintva a megrendelés összegzésének oldalára jut, ahol megjegyzést is hozzáadhat a szállítással kapcsolatban. Ha mindent rendben talál, a "Megrendel" gombbal elküldheti megrendelését.

 

Szállítási idő

Mivel összes termékünk raktárunkban található, a szállítási idő általában 1-2 munkanapot vesz igénybe a rendeléstől számítva. A megrendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk vásárlóinkat e-mailben. Ha a rendelést hétköznap 12 óráig leadja, legtöbb esetben már másnapra szállítjuk.

 

Szállítási díj

Rendszerünk automatikusan számolja ki a szállítási díjat. A díj az összes kosárba helyezett termék értékétől függ. 20.000 Ft-ig a szállítási költség 2.000 Ft, míg 20.000 Ft felett ingyenes. A díjat csak az adatok ismeretében tudjuk pontosan meghatározni, így a kosárba helyezett termékekhez kapcsolódó szállítási díjat már a kosárban láthatja a megrendelés előtt is.